perjantai 24. helmikuuta 2017

Vahingossa rap-piireihin mukaan

Viime keväänä olin mukana Straight Outta Olkkari-ryhmässä mukana. Se oli jännää vaikka alun perin mulla oli ajatuksena opiskella siellä tuottamista mutta intohimo rapiin alkoi kasvaa entistä enemmän.

Muistan tutustumani rap-musiikkiin jo peruskouluiässä jolloin kuuntelin joitakin rap-artisteja kuten PikkuG. Rap-musiikkia olen siitä lähtien jonkin verran kuunnellut etenkin Elastista ja Cheekiä. Lisäksi tunnen muutamia rap-artisteja joista on tullut vuosien saatossa kavereita.

Lisäksi räppäämistä olen kokeillut pari kertaa ja olen joskus miettinyt sitä että voisinko kenties itsekin räpätä joskus tai yhdistää omaan soolotuotantooni rap-vaikutteita. En kuitenkaan ole heittäytymässä kokonaan räppäriksi mutta hiphop-kulttuuria voisi hyödyntää jopa näyttelijäntyössäkin.

Anna Puu on kertonut mediassa että hänellä on alter ego nimeltään Dj Puuma joka soittaa härskiä räppiä. Samaa olen miettinyt itsekin että voisinko tehdä räppiä Antero Selkä-nimellä. Se olisi enimmäkseen vaan teatteria.

Olen jopa päässyt vierailemaan yhden kerran KonstaMC:n keikalla ja tehnyt peräti yhden yhteisbiisin HerraC-nimisen rap-artistin kanssa. Yhteistyö rap-artistien kanssa tulee varmasti jatkumaan jossain muodossa etenkin kun featit ovat alkaneet kiinnostaa minua. Lisäksi olen alkanut tehdä biittejä myös rap-artisteille ja minulla olisi joitakin biisi-ideoita pöytälaatikossa joita tarjota.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti